maandag 23 januari 2012

succes met lijnen

Na verschillende pogingen lijkt het nu onder persoonlijke begeleiding wel te lukken. En ook leuk/fijn is het dat mijn man Ewrin mee doet. Zes januari zijn we begonnen. We doen de Weight Care methode. Dit is met shakes en vervangende maaltijden met daarnaast verantwoordelijke maaltijden. Verder sport ik 2x in de week. Dat is best zwaar voor mijn rug, dus mijn programma is wel aangepast. Het is afzien, maar ja het lukt, want we gaan richting de 7 kilo eraf. Minder leuk is het dat mijn man veel sneller gaat. GRRR nee hoor, bij mannen gaat het nu eenmaal sneller en Erwin loopt en fiets heel de dag wat af, dus tja. Zo leuk dat ik 2 broeken weer aan kan, die ik al een heel tijd in de kast heb hangen!! Ik ga gewoon langzaam door dan komen we vanzelf wel op mijn streefgewicht van 78 kilo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten