maandag 31 januari 2011

Geboorte bord Joey

Toen Joey werd geboren lag ik in het ziekenhuis en kon ik hem niet gelijk bewonderen. Ook toen ik uit het ziekenhuis kwam kon ik nog niet op bezoek. Mijn nichtje wilde haar zoon heel graag aan mij laten zien en was zo lief om naar mij toe te komen. Deze foto is dan ook bij ons thuis gemaakt. Ik heb voor hen dit bord gemaakt rekening houdend met de kleuren van de babykamer en de kleertjes die hij aan had. Afgelopen weekend heb ik het aan hen gegeven en wat waren ze er blij mee. Ik heb er heel wat uurtjes aan gewerkt, maar het resultaat mag er wel zijn denk ik..


4 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig! Daar zullen ze vast heel blij mee zijn!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt heel leuk gedaan is dit Petronella ook ook weer liftwaardig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je mee doet aan onze candy op het DML blog. Kom vanaf 14 februari gezellig met ons mee doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm geweldig Petronella, die autootjes erbij, zo speels, helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen