dinsdag 11 mei 2010

Even een update

De operatie is nu haast 6 weken geleden en het gaat allemaal nog niet zo. De pijn in mijn buik is wel stukken minder, maar het is nu net of er een grote bal in mijn buik zit en dat is een erg vervelend gevoel. Verder heb ik last van opvliegers. Mijn arts zegt dat het bij jonge vrouwen van wie het lichaam er dus nog niet aan toe is om in de overgang te raken, het een extra belastig is. Voel me vaak neerslachtig en heb weinig energie of zin in iets. De ideeen om te scrappen zijn er wel, maar als ik dan mijn spulletjes wil pakken en dan denk aan de 'rommel' die erop volgt heb ik al geen puf meer. Balen, maar het is gewoon niet anders. Morgen komt er een vriendin scrappen en dan moet ik wel. hihihihi Ben benieuwd of er wat uit mijn handen komt.

1 opmerking: